Formy płatności

1. Ceny na stronie internetowej sklepu zamieszczone przy danym towarze stanowią ceny brutto i nie zawierają informacji odnośnie kosztów dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu dostawy i składaniu zamówienia.

2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

 
  a) przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy);
  b) przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy z opcją odbioru osobistego w biurze Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w biurze Sprzedawcy, po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy);
  c) karta płatnicza lub przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu z systemu imoje informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności);
  d) system płatności imoje - Twisto ("Zamów teraz i zapłać za 21 dni"), obsługiwany przez ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach - skorzystanie z tej formy płatności wymaga uprzedniego dokonania pozytywnej weryfikacji danych Klienta przez operatora płatności, na warunkach określonych w regulaminie płatności udostępnianym przez ING Bank Śląski S.A.
  e) kartą płatniczą (Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro), przelewem bankowym lub BLIK poprzez zewnętrzny system płatności Autopay, obsługiwany przez firmę Autopay S.A. z siedzibą w Sopocie (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu Autopay o dokonaniu płatności przez Klienta);
  f) kartą płatniczą poprzez zewnętrzny system płatności Apple Pay, obsługiwany przez firmę Apple Inc. z siedzibą w USA (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu z systemu Apple Pay informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności);
  g) kartą płatniczą poprzez zewnętrzny system płatności Google Pay, obsługiwany przez firmę Google Payment Ireland Limited z siedzibą w Irlandii (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu z systemu Google Pay informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności);
  h) gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia);
  i) gotówką przy odbiorze osobistym – płatność w biurze Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w biurze Sprzedawcy).

 

Dane konta bankowego:
Goldsun S.C. Wioletta i Dominik Juszczyk
ul. Kukuczki 20/24
42-224 Częstochowa


ING Bank Śląski
13 1050 1142 1000 0023 2375 5641

3. Przy płatności przelewem tradycyjnym, czekamy na wpłatę Klienta w terminie do 5 dni od daty złożenia zamówienia, w wysokości wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży.

4. W wypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w terminie 5 dni, sprzedawca wyznacza Klientowi dodatkowy termin na dokonanie płatności i informuje Klienta o tym fakcie za pomocą wiadomości e-mail. Informacja o dodatkowym terminie na dokonanie płatności zawiera również informację, że po bezskutecznym upływie tego terminu, sprzedawca odstąpi od Umowy sprzedaży. W wypadku bezskutecznego upływu drugiego terminu na dokonanie płatności, sprzedawca prześle Klientowi za pomocą e-maila oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl