ABAŻURY NA ZAMÓWIENIE

Paleta kolorów

Katalogi

Zmiana koloru

Aranżacje


Transport GRATIS

Promocja – transport GRATIS!

Przy zamówieniu produktów
na kwotę minimum
1000 pln brutto i opcji zapłaty przedpłata na konto
dostarczymy Państwu zamówienie bez kosztów transportu.

 

Nasz sklep obsługuje
Płatności PayU



Płatności obsługuje

Formy płatności

1. Ceny na stronie internetowej sklepu zamieszczone przy danym towarze stanowią ceny brutto i nie zawierają informacji odnośnie kosztów dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu dostawy i składaniu zamówienia.

 

2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

 

- przelew bankowy na rachunek bankowy sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy sprzedawcy);

Dane konta bankowego:
Goldsun S.C. Wioletta i Dominik Juszczyk
ul. Kukuczki 20/24
42-224 Częstochowa


ING Bank Śląski
13 1050 1142 1000 0023 2375 5641

 

- przelew bankowy na rachunek bankowy sprzedawcy z opcją odbioru osobistego w biurze sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zaś towar wydany zostanie w biurze sprzedawcy, po wpłynięciu środków na rachunek bankowy sprzedawcy);

 

- przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności PayU (Płatności.pl), obsługiwany przez firmę PayU S.A. Z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu przez sprzedawcę informacji z systemu PayU o dokonaniu płatności przez Klienta), ponadto do kosztów przesyłki zostanie doliczone 3% wartości zamówienia;

 

- gotówką za pobraniem, płatność dostawcy przy dokonywaniu dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia);

 

- gotówką przy odbiorze osobistym – płatność w biurze sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zaś towar wydany zostanie w biurze sprzedawcy).

 

3. Klient jest zobowiązany dokonać płatności w terminie 5 dni od daty złożenia zamówienia, w wysokości wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży.

 

4. W wypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w terminie 5 dni, sprzedawca wyznacza Klientowi dodatkowy termin na dokonanie płatności i informuje Klienta o tym fakcie za pomocą wiadomości e-mail. Informacja o dodatkowym terminie na dokonanie płatności zawiera również informację, że po bezskutecznym upływie tego terminu, sprzedawca odstąpi od Umowy sprzedaży. W wypadku bezskutecznego upływu drugiego terminu na dokonanie płatności, sprzedawca prześle Klientowi za pomocą e-maila oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.



X

Wszelkie Prawa Zastrzeżone. © Goldsun 2011-2015
Click Shop | Hosting home.pl